Naduljuj z nakupom
Košarica
Košarica je prazna
Dodaj izdelke

SPLOŠNI POGOJI

POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE DEPORTIVO d.o.o

Izdaja 002 - 1.12.2023


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine DEPORTIVO d.o.o. so sestavljeni v skladu z:

- Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),

- Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1),

- Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),

- na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.


Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca/uporabnika (v nadaljevanju kupec ali uporabnik) ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine (v nadaljevanju prodajalec, ponudnik ali upravljalec).

Spletna trgovina deportivo.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje DEPORTIVO d.o.o., v nadaljevanju dobavitelj/trgovina.

Spletno trgovino deportivo.si upravlja podjetje:

DEPORTIVO d.o.o.

Trgovska ulica 11

2310 SLOVENSKA BISTRICA

Matična številka: 5650810000

SI za DDV: SI64006972

Št. vložka 1/06208/00 – Okrajno sodišče Maribor


1. UPORABNIKI IN REGISTRACIJA

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

- OBISKOVALEC – registracija ni potrebna.

- REGISTRIRAN UPORABNIK – potrebna je registracija.

Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga določi v svojem profilu in geslo.

Po zaključenem postopku registracije obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Zamenjava elektronskega naslova uporabnika je mogoča samo preko poslanega zahtevka na narocila@deportivo.si. O spremembi elektronskega naslova bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Podatki pridobljeni s postopkom registracije bodo uporabljeni izključno za obdelavo uporabnikovih naročil.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki veljajo v trenutku nakupa (spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje in svoje poznavanje potrdi z oddajo naročila.


2. UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Obdelava in izpolnitev naročil: 

Osebne podatke, ki jih posredujete, uporabljamo za obdelavo vaših naročil in nakupov ter dostavo na vaš želeni naslov za dostavo. To vključuje komunikacijo z vami o statusu vašega naročila in zagotavljanje potrebnih posodobitev.


Podpora strankam:

Vaše osebne podatke lahko uporabimo za odgovarjanje na vaša vprašanja, zagotavljanje podpore strankam in reševanje morebitnih težav, ki jih imate z našimi izdelki ali storitvami.


Tržno komuniciranje:

Z vašim soglasjem vam lahko pošiljamo promocijska e-poštna sporočila ali glasila o naših izdelkih, posebnih ponudbah ali prihajajočih dogodkih. Prejemanja takšnih sporočil se lahko kadar koli odjavite tako, da sledite navodilom za odjavo, ki so vključena v e-poštnih sporočilih, ali se obrnete neposredno na nas.


Skladnost s pravnimi predpisi:

Vaše osebne podatke lahko uporabimo in razkrijemo za izpolnjevanje veljavnih zakonov, predpisov, pravnih postopkov ali izvršljivih vladnih zahtev. To vključuje zaščito naših pravic, zasebnosti, varnosti in lastnine, pa tudi pravic naših strank in javnosti.


3. NAROČILA

Naročila potekajo preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbere in naroči izdelke v spletni trgovini, razvrščene po kategorijah. Naročanje v spletni trgovini Deportivo.si je varno in enostavno.

Do nakupa v spletni trgovini DEPORTIVO d.o.o. pridete v petih korakih:

Kupec/uporabnik doda v košarico izbrane artikle in želeno količino. Pred zaključkom nakupa lahko izdelke v košarici ponovno pregleda, spremeni ali odstrani. Kupec/uporabnik izbere način dostave in vnese potrebne podatke za dostavo, način plačila ter potrdi naročilo.

Po oddaji naročila prejme kupec na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila, s katerim potrdimo prejem naročila. Običajno kupec e-poštno obvestilo prejme v roku 5 minut. V kolikor kupec ne prejme potrditvenega sporočila v roku nas nemudoma kontaktira na 059 33 88 88. V njem so navedeni podatki o izdelkih in količinah, ki jih je kupec naročil.

Po potrditvi naročila podatkov ni več mogoče spreminjati. V kolikor želi kupec/uporabnik spremeniti kakršnekoli podatke v zvezi z naročilom, lahko le to zahteva preko elektronske pošte na narocila@deportivo.si ali telefonsko številko 059 33 88 88, kjer sporoči tudi številko nakupa, ki je navedena v potrditvenem e-sporočilu o nakupu.

V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena.


4. OBDELAVA NAROČIL

Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila, če artikla ni več na zalogi ali so cene napačne, kar se lahko zgodi med vstavljanjem funkcij na spletno mesto. V tem primeru bo kupec o tem obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotovila pravilne dostave bomo kupca kontaktirali na telefonsko številko, ki jo je vpisal ob naročilu.

Izdelke bo ponudnik pripravil in v dogovorjenem roku poslali na kupčev naslov. V kolikor kupec naroči izdelke, ki jih iz nepredvidenih razlogov ponudnik ne more dobaviti v obljubljenem roku, bo kupec obveščen o novem dodanem roku po telefonu ali po elektronski pošti.

Če je dobavni rok predolg in kupec ne želi čakati, ima kupec pravico do preklica celotnega naročila tako, da to sporoči na narocila@deportivo.si ali po telefonu. Na željo kupca je možno odprema razpoložljivih artiklov ali preklic celotnega naročila. Z dnem preklica naročilo ne velja več. DEPORTIVO d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih DEPORTIVO d.o.o. nima v svojem skladišču. Po drugi strani pa DEPORTIVO d.o.o. prevzema polno odgovornost v primeru malomarnosti ali napak, ki jih povzročijo zaposleni v podjetju.

Če se kupec v času priprav odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti prodajalca na telefonsko številko splošne 059 33 88 88 ali po elektronski pošti na narocila@deportivo.si . Če je naročilo slučajno že odposlano, kupec zavrne dostavo kurirju.

Kupoprodajna pogodba s ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo. Od takrat naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za dobavitelja kot za kupca. Cene se lahko spremenijo in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

DEPORTIVO d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v zvezi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak bo stranka obveščena.

Če želite naročilo oddati preko telefonskega klica, nas pokličite na 059 33 88 88 od ponedeljka do petka od 7. do 15. ure. Pri naročanju po telefonu bomo potrebovali iste podatke kot pri spletnem naročanju.


5. PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko oddano naročilo brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možen le na narocila@deportivo.si .

Ob preklicu mora uporabnik posredovati naslednje podatke:

- številka naročila

- ime in priimek kupca

- naslov kupca

V primeru nedobave izdelkov iz naročila si dobavitelj pridržuje pravico do preklica naročila, če se kupec ne odzove na sporočilo dobavitelja.

Pred tem bo ponudnik kupca obvestil po elektronski pošti in/ali ga kontaktiral na telefonsko številko, navedeno ob oddaji naročila. Če se kupec ne odzove v petih (5) delovnih dneh, lahko dobavitelj poslano naročilo prekliče.


6. IZDELKI

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (besedilno ali slikovno gradivo).


7. CENE in STROŠKI DOSTAVE

Za B2C uporabnike (registrirane ali obiskovalce) spletne trgovine so cene artiklov navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5 % oziroma 22 % DDV (davek na dodano vrednost), razen če je na spletni strani izrecno drugače navedeno.

Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila z obveznostjo plačila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub prizadevanju prodajalca, da bo zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, lahko pride v spletni trgovini do napake pri ceni. V primeru, da se cena spremeni med postopkom obdelave naročila, bo prodajalec kupcu omogočil takojšen odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Stroški dostave so brezplačni za naročila minimalne vrednosti 50 € (z DDV). V nasprotnem primeru se zaračuna stroške dostave 5 € (neto brez DDV).

Cene za B2B uporabnike so navedene neto brez DDV veljajo od datuma izdaje cenika do preklica oz. spremembe cen prodajalca. Prodajalec si pridružuje pravico do napak pri objavi cen in ostalih podatkov.

Ostale cene ter komercialnimi pogoji so dogovorjeni interno med kupcem in prodajalcem.Za B2B uporabnike prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine DEPORTIVO d.o.o z vsemi določili.


8. PLAČILA

V spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:

- Plačilo po povzetju z gotovino

- Plačilo po povzetju s plačilno kartico (Maestro, MasterCard, Visa) preko POS terminala

- Osebni prevzem plačilo z gotovino ali s plačilno kartico

Kupec pri osebnem prevzemu ali ob dostavi prejme račun, ki ga mora poravnati dostavljalcu.


9. RAČUNI

Kupec ob dostavi oziroma prevzemu naročenih izdelkov prejme račun. Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec mora pred oddajo naročila preveriti pravilnost podatkov. Kasnejših ugovorov na pravilnost izdanih računov ne upoštevamo.


10. DOSTAVA

Kupec praviloma prejme naročeno blago v roku od 1 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila oziroma glede na distribucijski načrt podjetja DEPORTIVO d.o.o.

https://www.deportivo.si/dostava

Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 7.00 – 14.00 ure oz. po predhodnem dogovoru. Mesto prevzema: DEPORTIVO d.o.o. TRGOVSKA ULICA 11, 2310 SLOVENSKA BISTRICA


11. ODGOVORNOST KUPCA

Kupec je dolžan na licu mesta preveriti dostavljeno blago skupaj z dostavljalcem, preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v roku 24 ur od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša plačilna kartica bo ob dostavi direktno obremenjena.


12. REKLAMACIJE

a. SPREJEM REKLAMACIJE

Kupec je ob dostavi dolžan skupaj z dostavljalcem pregledati dobavljeno blago, količine, embalažo in ustreznost izdelkov. Račun za dobavljeno blago se poravna v celoti. V primeru ugotovljenih neskladij v trenutku dobave lahko blago takoj vrne dostavljalcu. Kupec lahko tudi naknadno ugotovi neskladnost dobavljenega blaga, pri čemer mora ponudnika obvestiti v roku 24 ur od prevzema blaga po telefonu 059 33 88 88 ali elektronski pošti narocila@deportivo.si .

V vsakem primeru je potrebno predložiti slikovno gradivo in komisijski zapisnik, kateri mora vsebovati:

- številka zapisnika

- datum zapisnika

- naziv in naslov kupca

- številka dobavnice ali računa

- datum dobavnice ali računa

- naziv in šifro artikla, ki se reklamira, količina in merska enota, ki se reklamira, partija / lot artikla, rok uporabe artikla

- vzrok oz. opis reklamacije

- podpis stranke

- podpis osebe, ki je sprejela reklamacijo

- fotografije reklamiranega blaga

b. OBRAVNAVA REKLAMACIJE

Po prejemu blaga nazaj v skladišče ponudnik izvede nadaljnjo obravnavo reklamacijskega postopka. Vodja skladišča preveri podatke iz komisijskega zapisnika, nato nadaljuje z oceno ob upoštevanju vseh dejavnikov, ki vplivajo na izid rešitve reklamacije.

c. REŠITEV REKLAMACIJE

Rok za rešitev reklamacije od datuma sprejema reklamacije v obravnavo je max. 3 dni;

V kolikor zapisnik ne bo vseboval vseh zahtevanih postavk, se reklamacija zavrne brez nadaljnje obravnave; V kolikor na dokumentih ob dobavi blaga ne bo podpisano s strani stranke in dostavljalca, da je bilo blago ob dostavi in prevzemu pregledano, se reklamacija ne bo obravnavala in se zavrne; Ugotovitve in izid reklamacije se zabeleži pisno na reklamacijski zapisnik ali priloži dokument; O izidu reklamacije se pisno obvesti stranko in odgovornega komercialista. Do končnega izida reklamacije se reklamirano blago hrani v skladišču, ločeno od ostalega prodajnega blaga.

d. ZAKLJUČEK REKLAMACIJE

V kolikor se ugotovi, da je stranka upravičena do reklamacije se ji izda dobropis ali zamenjava blaga.

V kolikor je ugotovljeno, da je krivda na strani podjetja, podjetje DEPORTIVO d.o.o. prevzame odgovornost in v celoti nosi stroške nastale reklamacije.

Zaključeni reklamacijski zapisniki se arhivirajo v komerciali na sedeži družbe


13. KOMUNIKACIJA

Prodajalec bo s kupcem v stiku preko sredstev komunikacije na daljavo (elektronska pošta, telefon, ipd.) razen, če temu kupec izrecno nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-2.


14. IZJAVA O OMEJITVI OGOVORNOSTI

Spletna trgovina deportivo.si je last družbe DEPORTIVO d.o.o., vse pravice pridržane.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije prodajnih artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


15. PRIJAVA NA E-NOVICE

S prijavo na e-Novice obiskovalec (prijavitelj) soglaša, da se vsi podatki, ki jih ob prijavi na e-novice posreduje ponudniku uporabljajo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudniku na njegov elektronski naslov.

V kolikor prijavitelj teh sporočil ne želi več dobivati lahko prijavo pisno kadarkoli prekliče. Preklic je možno izvesti tudi v okviru rubrike prijava na e-Novice na spletni trgovini DEPORTIVO, kjer vpiše svoje podatke, ter potrdi odjavo s pritiskom na gumb »odjavi«. Prav tako lahko preklic pošlje tudi na elektronski naslov komerciala@deportivo.si.


16. PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje DEPORTIVO d.o.o. si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, da se vse pritožbe in spori razrešijo sporazumno za obe strani. Kupec lahko težave ali pritožbe sporoči na elektronski naslov: komerciala@deportivo.si ali na telefonsko številko: 059 33 88 88.

V kolikor spora med ponudnikom in stranko ni mogoče rešiti sporazumno je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče v Mariboru.


17. IZJAVA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV

Podjetje DEPORTIVO d.o.o., ki upravlja spletno trgovino (http://deportivo.si/) je zavezano k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. 4. 2016 in ZVOP-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan osebnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki ter spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. S sprejemom teh pogojev uporabnik potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je posredoval, pravilni.

Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnih navedel pri registraciji v spletno trgovino ne odgovarjamo.


18. RAZNO

Za vsa dodatna vprašanja in pojasnila v zvezi s poslovanjem spletne trgovine DEPORTIVO.si lahko uporabnik pošlje preko elektronske pošte na komerciala@deportivo.si ali po telefonu 059 33 88 88 od ponedeljka do petka med 7. in 14.30 uro.